online dating täsmäytysalgoritmi

Lähes kaikkien elämänalueiden siirtyminen virtuaaliseen online-kuplaan lisää tarve saada ihmisiä reaaliaikaisessa elämässä. Analogisten yksittäisten alustojen alla on keino yhdistää sinkkuja todellisessa yhteydessä. Jotkut yritykset ovat tehneet tämän liiketoimintamallinsa ja haluavat antaa sinkuille mahdollisuuden löytää kumppani tällä tavalla. Eri tapahtumien, kuten ruoanlaittokurssien ja patikointiretkien yhteydessä, yksittäiset ihmiset voivat tavata. Toisin kuin online-dating ei-sitova luonne, jossa henkilökohtainen tapaaminen viivästyy, yksittäisten yksittäisten tapahtumien tavoitteena on suora ja henkilökohtainen yhteys.

• Päämarkkinaosapuolten viestintätoimenpiteiden markkinan tai sisällön analyysi. Eri analyysien vuorovaikutus mahdollisti tutkimuksen laaja-alaisen tarkastelun sekä toimittajan että asiakkaan näkökulmasta. Tuloksia käytettiin menestystekijöiden selvittämiseen ja viestintäoppaan luomiseen teollisuudelle. Toisaalta voidaan olettaa, että tämä on lupaavaa sekä yrittäjyydestä että toisaalta, että ruoka ja juoma näyttävät herättävän suurta kiinnostusta sinkkuja kohtaan. Sinkut haluavat mennä "kokoontumiseen" eikä "dating tapahtumaan". Yksittäisiä tapahtumia ei ilmoiteta näkyvästi ja mainostetaan sosiaalisissa verkostoissa. Vaikka suurin osa 22 kyselyyn osallistuneesta yrityksestä on edustettuina Facebookissa, palveluntarjoajat eivät tuskin koskaan tallenna kanavia, joita nuoret kohderyhmät, kuten Pinterest tai ennen kaikkea Instagram, suosivat. Sosiaalisten verkostojen viestinnän taajuus ja sisältö on myös hyvin alhainen verrattuna muihin toimialoihin. Haastatellut asiantuntijat pitävät tätä seikkana, että seurustelun aihe on edelleen tietty stigmatisointi. Opinnäytetyön voi vahvistaa myös loppukäyttäjätutkimus: Yksittäiset osallistuisivat periaatteessa vastaavaan tapahtumaan, mutta tämä välittäisi vain pienen osan yleisöstä. Siksi maksujen tonalisuus näyttää olevan ratkaisevan tärkeä. Viestejä, joissa on sana "single" tai "dating", ei vastaanoteta.